Myskväll och gyckel

Ikväll samlades vi i SSKål och åt gott tillsammans och gyckeltränade för sista gången.. Ikväll var det nämligen dags för vårt sista gyckel. Det var både skoj och ledsamt. Men imorn är det dags att skifta över till nya SSKål, jag känner mig redo för det och jag ser fram emot att höra de nyas gyckel och deras förväntansfulla ansikten precis som vi kände oss för ett år sen när vi skiftades in.
Tentan idag var pissvår! Men jag tror att jag har klarat den.. Återstår att se. Inget jag kan göra något åt nu iaf.
Dags att sova blir tidig uppgång imorn!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas det gick bra med tentan och ha det mysigt

2012-05-26 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0