patet-emelie

I lördags skiftade vi ju in SSKål 12/13.. det var en jättelyckad dag som gick precis enligt planerna!
på kvällen gick vi i SSKål 11/12 till Yogi och åt god mat och hade supertrevligt!!

Idag bjuds det på tack-patetkväll. Nya SSKål tackar oss med grill och mys i Trädgårdsföreningen..
har suttit och skrivit klart mitt testamente till nya chiefen och tänker tillbaka på året som gått.
hur skoj vi haft, alla sittningar, galna upptåg och fester vi varit med om! Det har verkligen varit ett helt fantastiskt år och jag ångrar inte en sekund att jag varit med i SSKål.

TACK alla underbara: Victoria, Ellinor, Camilla, Patricia, Caroline, Elin, Sanna, Nils, Tomas, Viktor, Joakim! att ni ville vara med och göra det föregående året till ett av de roligaste i mitt liv. Jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0