Tungt

Att man aldrig lär sig hur jobbigt psykiskt det är med tenta-p..
Otroligt mycket fakta som ska sitta och förkortningar och termer som ska bankas in i skallen! Idag är det riktigt tungt! Känner att jag lärt mig massor under senaste veckan med plugg men känner mig samtidigt inte säker på något :(
Fint väder är det också så jag funderar på att ta med mig plugget ut i gräset, risken är bara att jag blir för hypnotiserad av det fina äppelträdet här utanför att jag ligger och stirrar på det mer än mina anteckningar..
Gud vad jag längtar till på måndag 12.00!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det måste vara tufft att läsa, men till slut ger det resultat. Ha det bra i gröngräset

2012-05-20 @ 10:15:24
Postat av: Tina

Heja dig! Vi håller tummarna.

KRAM!

2012-05-20 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0