Uppsala!

Igår flydde jag Linköping och hoppade på tåget upp till min kära fru Sanne :)
hon fyller nämligen 25 på måndag och det måste ju firas!!
 
igår när jag kom upp åt vi god soppa och tittade på chickflick. Idag gick vi en sväng på stan, ett par nya jeans fick följa med mig hem :) upptäckte nämligen att det var hål i mina mörkblåa och då är det dags att byta ut dem.. sen har vi fixat och grejat inför ikväll, lagat massa mat och haft det allmänt trevligt!
 
Ikväll ska vi äta trerätters och sen får vi se vad kvällen erbjuder, utgång eller hemmakväll vi får se! har iaf införskaffat mig ett gästleg som man behöver om man inte pluggar i Uppsala, så jag hoppas nog lite på att vi går till någon nation minsann :)
 
här har Andreas dukat iordning jättefint, och på bordet ligger redan förrätten, franska Galetter med spenat, getost och rostade pinjenötter :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ska det inte vara hål i jeans

2012-11-04 @ 09:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0