det rullar på...

Nu har jag hamnat i dethär som jag "varnade" för för några veckor sen..
 
livet rullar på, jag skriver c-uppsats på dagarna, och tränar nästan alla kvällar..
känns jätteskönt att ha kommit igång med träningen så bra igen,
ikväll var jag på Step-pass igen, det passar verkligen mig, och idag när jag kände
igen koreografin var det superskoj!! :) man kunde verkligen ta ut stegen och bara
kötta på!! la mig ner och körde 100 situps efter passet och nu sitter jag här i soffan och
är sjukt nöjd över mig själv!
 
i helgen var jag på inflyttningsfest hos en klasskompis som flyttat från ryd in till stan
väldigt trevligt och så gick vi till NH senare på kvällen,
igår åt jag brunch på pitchers med en vän, helt okej brunch men vete tusan om jag tyckte den
var värd 99 spänn.. :P
 
imorn ska jag ha en vilodag från träningen, men är det så fint höstväder som det varit senaste dagarna
går jag nog ut på en långpromenad iaf! :)
 
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kram på dig själv och ha det så himla bra.

2012-10-09 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0