energi!

jösses vad mycket det gör att cykla iväg till gymmet och röra på sig! energyboost!!
idag körde jag cx-works som är en halvtimmas intensivträning med fokus på bålen.. gaaalet jobbigt men får man bara in tekniken så tror jag det är väldigt bra träning! satte mål att springa 3km efter det, men dog efter dryga 2.. får ändå ses som ok efter ett träningspass och då jag inte sprungit sen juni.. (fy på mig) men bara att ligga i så är jag uppe i 3 snart igen :) sprang ju trots allt 5km i våras utan att stanna så jag har en bit tillbaka.. men det är kul och skönt att ha något att sträva efter igen!
nu har jag precis druckit en smoothie och tittar på bonde söker fru..
trevlig onsdagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Jag ligger vist lite efter men hoppas att allt är bra med dig kör hårt "för det gör jag" ha det bra.

Svar: hehe ingen fara B-A :) så skoj när du skriver något, även om jag är dålig på att svara dig! bra att du kör hårt! hoppas vi ses snart! kram
Emelie Backlund

2012-10-06 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0