måndag

då var det måndag igen, en ny vecka framför mig
 
helgen med Holgerspexet var väldigt trevlig!! blev dock sent och sömnen fick offras även denna helg så jag är lite sliten, men har sovit många timmar inatt så nu känns det bättre :)
 
jag och min bordsherre
jag fick vara Tina-vikarie när det gycklades gamla gyckel som hon varit med och skrivit =)
 
Idag ska jag och Amanda ner på stan och reka läget inför vår c-uppsats, hoppas bara det slutar regna snart, för jag är så innerligt trött på regn!!
 
ikväll ska jag på stepp (aerobics) på Medley.. ska bli skoj! Madelene som håller den klassen är superduktig!
 
dags att göra mig iordning, ha en bra dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra själv. Lika trevlig väder här också

2012-10-01 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0