Missmudden

I helgen har jag varit på kickoffhelg med LiSS (Linköpings studentspex). Det har varit jättetrevligt! Igår hade vi gruppövningar, sångträning, dansträning och så avslutades kvällen med en sittning med jättegod mat och sen dansade vi långt in på småtimmarna..
Idag har jag varit ganska seg :p men har ändå läst igenom material som jag behövde läsa inför ett ideseminarium jag ska på imorn.
Nu börjar en månad av c-uppsatsskrivande.. Herrejösses, har inte riktigt förstått att jag faktiskt går i termin 5 redan..

Ville visa ett träd som fanns där vi var, det var så majestätiskt och vackert!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint träd! Jag saknar dig du min lilla goosunge kram. Mamma

2012-09-23 @ 22:42:58
Postat av: Bengt-Arne

Ett vackert träd. Du tiden går ort när man har trevligt. Ha det bra många kramar

2012-09-24 @ 08:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0