Regn och rusk

Att vakna upp till regnsmatter på fönsterbläcket kan vara jättemysigt, om man har någon man tycker om
Bredvid sig och ens planer för dagen är att bara vara hemma och greja..

Det är inte lika mysigt när man måste cykla till skolan...

Men thank god its friday! Denhär veckan har varit omtumlande och energikrävande. Ska bli skönt med en lugn helg och ladda batterierna!

Ps. Mamma och Tina, det är inte någon svenska/engelska uppsats jag skriver här utan MIN blogg! ;) jag bryr mig inte om det kanske blir något stavfel här eller där. keep that in mind..


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra även i regnet

2012-09-14 @ 11:44:12
Postat av: mamma

ja ja ja men det är bra att kunna det svenska språket kram mamma

2012-09-16 @ 20:30:58
Postat av: Tina

Love you little sis!

2012-09-19 @ 13:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0