Det blev en lyckans dag!!

Nervös som aldrig förr utförde jag den praktiska delen av min nationella sluttenta igen igår och denna gången gick det vägen, min handledare hade inget att klaga på och jag uppfyllde alla mål för tentan! Vilken lycka!!

Väl nere i omklädningsrummet vågade jag gå in på studentportalen och titta på studieresultat och hittade där att jag är godkänd även på den teoretiska delen, vilket betyder att jag inte har någon tenta kvar på denna utbildning! :D

Vi fick även reda på att vi bara har några små ändringar att göra sen kan vi skicka in vår c-uppsats!

Igårkväll var vi hemma hos Amanda som fyllde år och spelade spel, en jättemysig kväll :)

Lyckan är total just nu.. Kompis det går bra nu ;)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

GATTIS bra jobbat ha det nu riktigt bra och många kramar

2013-04-27 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0