två kvadratmeter...

... det är vad som skiljer vårt nya sovrum mot mitt "stora rum" i min nuvarande lägenhet. hahahah. det är ju nästan skrattretande! Som det är nu har jag ju hela mitt liv i detta rum. Säng, soffa, soffbord, skrivbord, tv-möbel och kyl/frys.. När vi flyttar blir sovrummet 2kvm mindre men vi kommer ju "bara" ha en säng, nattuksbord och 2 byråer där inne! :P snacka om skillnad! Har nog inte riktigt förstått hur mycket större jag kommer bo snart.
 
Idag har jag varit ledig, har städat och packat lite mer, la även ut min tv-möbel på blocket, får se om någon vill köpa den under veckan (hoppas på det) Jag och Robin skruvade isär den igår så nu står det massa plankor här i lägenheten, orkar inte bära ner dem till förrådet i källaren för jag blir ju förhoppningsvis av med den i veckan!
 
Nu räknar jag verkligen ner, om 7dagar och 6h flyger vi mot USA! :) jag har bara 4 pass kvar att jobba, ser fram emot ledighet med min finaste :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få höra av er från USA

Svar: Anar att det är du som kommenterat Bengt-Arne! självklart kommer jag blogga i USA :)
Emelie Backlund

2013-08-14 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0