hemresa etapp 2

Nu är jag äntligen hemma i min lägenhet i Linköping. Tågresorna gick smärtfritt (wow)
har ägnat dagen åt att ta det lugnt, plocka och fixa i lägenheten och övat som en liten galning på noterna till Spexet som har premiär om 3 veckor.. missade rephelgen förra helgen då jag var påväg upp till sälen, så jag hade lite nya noter att öva in.. det märks att det är hög standard på orkestern i år, för det är inte lätta noter stundvis, men det ska nog gå.. bara övaövaöva som gäller.
i helgen ska jag spendera måånga timmar på rep så det ska bli skoj! :) musik förgyller verkligen livet! är så glad att jag hittat spexen att vara med i, perfekt för mig!
nu är det bara ca 1 timma kvar tills jag äntligen får krama om Robin igen, som jag längtat efter honom..
ska passa på att öva lite till innan det blir myskväll
hoppas det är bra med er som läser :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Här är allt bara bra och kramar tillbaka

2013-01-19 @ 09:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0