inte bra, inte dålig

ja det är så jag känner mig.. är inte sjuk men inte frisk heller.. skönt att vi inte hade så lång dag i skolan idag så jag kunde ta mig hem och lägga mig i sängen... ska vila ett tag nu, så ska jag träffa en tjejkompis i em/kväll och sen hoppar jag nog på tåget till Norpan och Robin!
har seminarie där imorn så då är det skönare att ta tåget kvällen innan så slipper jag gå upp så tidigt på morgonen!
 
helgen är för en gångs skull ganska oplanerad vilket är väldigt skönt, sen sätter tentaplugget igång på måndag och sen skriver jag tentan på fredag..
 
det var nog de hele för nu.. :P
ska vila vidare en stund till och titta på JVM semin.. hejja småkronorna!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Krya på dig. Det gick bra för småkronorna

2013-01-04 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0