"jullov"

Igår skrev jag sista tentan för terminen, gick därifrån med en bra magkänsla så det är skönt!
klockan 14 gick jag på mina faddrar (altså de som går/gick terminen över mig) examenscermoni.
de är nu sjuksköterskor, och när jag satt där så kunde jag inte undgå att tänka att nästa gång det
är någon examenscermoni så är det jag som sitter där på scenen, färdig sjuksköterska, helt galen känsla och tanke!
Efter cermonin hoppade jag på tåget till Mariestad, eller först Mjölby, sen Hallsberg, sen Töreboda och tillsist Mariestad.. myste med mamma och pappa på kvällen och slocknade som en sten efter en lång och innehållsrik dag!
Idag plockade vi bort alla julgrejer här i huset och så fick jag finbesök av Pernilla, alltid lika roligt att träffa henne! vi käkade lunch med klanen Pihlström och sen skjutsade vi Tina till tåget i Töreboda för hon skulle till en vän i Jönköping. August ville såklart följa med och titta på tåget :)
August fick äta upp sitt pepparkakshjärta idag, lyckligkille.com
 
På eftermiddagen åkte jag hem till Thomas och Annelie en sväng och fixade lite med min dator, och på kvällen har jag packat, slipat skidor och bräda och tittat på på spåret med föräldrarna..
 
imorn är det äntligen dags att åka norrut, jag och pappa ska spendera söndag-torsdag i Tandådalen! gud vad jag har längtat efter detta! :D Im ready!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack för kramen och ha det så himla bra

2013-01-12 @ 22:45:32
Postat av: Bengt-Arne

Du hälsa pappa Anders att ta det lungt i backarna

2013-01-12 @ 22:55:40
Postat av: Bengt-Arne

Hälsa till mamma att hon också ska ha det lungt och skönt

2013-01-12 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0