Liseberg

Vilken härlig dag vi hade igår! Det var strålande sol hela dagen och köerna blev aldrig längre än 25 minuter.. Har aldrig varit med om det! Till de galnaste åkturerna brukar det vara minst 1h kö. Vi gick in vid 12.30 och vi gick inte därifrån förns det stängde vid 23.00 :-)
Vi åkte karuseller och åt gott, spelade på chokladhjul hann vi med också. Jag var 2nr ifrån att vinna 2kg geisha.. Otroligt surt men såhär i efterhand kanske det var lika bra :-p
Idag när jag väl kom hem fick jag finbesök av mina små guldklimpar. Alice har verkligen satt igång och pratar massor, sa till och med moster Emelie idag. Krävs så lite för att mosterhjärtat ska smälta Imorn blir det Vättern runt med stopp i Mariestad och äta lunch med mamma och pappa och sen stopp i Falköping och hälsa på Pernilla och Henke som blev föräldrar till en liten Charlie i söndags :-)
Första bilden: Gustav och Amanda äter glass
Andra bilden: Mosters älsklingar
Tredje bilden: Liseberg by night


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Härliga bilder, ha det bra har du börjat med golfen ännu. Många kramar

Svar: nej golfen får vänta till nästa år.. inte hunnit med i år.
Emelie Backlund

2013-07-15 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0