saknar min AC!

fyttirackarn vad varmt det var inatt, hjälper ju inte att sova bredvid en kamin i en 120cm säng + att han typ har ett duntäcke..
Ne det fungerar inte, jag saknar min AC som jag hade i rummet på Klövervägen! I natt låg jag och vred mig 1000 varv och senast jag tittade på klockan var den 02.47 och då hade jag inte sovit en sekund än.. gick då upp och hämtade ett underlakan som jag hittade i robins hallbyrå.. måste ha något över mig, men hans stora typ duntäcke var alldeles för varmt!
lyckades somna tillslut men idag är jag ju tröttare än tröttast..
 
Idag ska jag och Amanda skriva klart kompletteringarna på c-uppsatsen, tyckte att vi blev lite väl hårt bedömda på framläggningen, men det känns som "the story of our lives" gällande den där skituppsatsen!
eller skituppsats ska jag inte säga, vi har fanimej gjort en bra uppsats som jag är stolt över! kommer gråta glädjetårar den dagen högskolepoängen kommer in för den, och då ska jag och Amanda åka ut till en grillplats och ha en ceremoniell bål där vi ska bränna alla papper, alla artiklar som plågat oss sen september... gud så jag längtar!
 
ne, dags att stänga ögonen en sekund eller 2 innan bussen är framme i Linköping!
bloggar och lägger upp bilder från examenssittningen ikväll, riktigt trevlig kväll där vi firade att vi faktiskt tagit oss igenom 6 terminer av utbildningen.. tänka sig, om 5 dagar tar jag examen :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du man sover bättre på vintern ha det bra och många försiktiga kramar

2013-06-03 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0