"Syster Emelie"

Idag är dagen äntligen här!
 
Idag tog jag min kandidatexamen i Omvårdnad och kan nu titulera mig sjuksköterska!!
 
dagen började tidigt, steg upp 05.45 och började fixa mig! klockan 08.00 var vi vid konsert och kongress och förberedde, och klockan 11.00 började vår ceremoni
allt flöt på smärtfritt och det var en väldigt trevlig ceremoni!!
 
efteråt gick vi alla till Stångs Magasin och åt god lunch!!
 
eftermiddagen har spenderats på en filt i solen med min älskling, och ikväll väntar partaj med min fina klass för att fira att vi nu är klara!!
 
en helt fantastisk dag helt enkelt!
klassen
jag sjöng :)
glad nyexad sjuksköterska
jag och min älskling
jag och Amanda

Kommentarer
Postat av: Monica Fougner

Stort grattis till din examen som sjuksköterska. Vi hoppas att du får en fin dag imorgon med dina nära och kära då vi tyvärr inte kan medverka. Vi önskar dig all lycka med jobb och samboliv i framtiden. GRATTIS än en gång.Kram Monica o Clas

2013-06-07 @ 18:51:45
Postat av: Bengt-Arne

Stort GRATTIS till att ha blivit syster. Många kramar vi ses.

2013-06-07 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0