Strandad..

Å men suck! Har haft praktik idag som gick jättebra! Kom hem, packade om väskan och gick till bussen för att ta den ner till resecentrum för att sen åka vidare till Robin i Norrköping. Men det kom ingen buss, eller jo tillslut kom det en extrainsatt buss och det skulle vara på håret att hinna med tåget
Men såklart hann tåget gå 30sek innan jag kom fram så nu måste jag vänta en timma tills nästa tåg går... :(
Det går ett sj snabbtåg om 15 min men det skulle kosta mig 195kr att åka till Norrköping med det. Inte värt det och jag är för gammal och förståndig för att våga planka :p (annat var det i min ungdom när jag åkte på fritidskort) men det är en annan historia. Haha
Surt som tusan, förlorar en timmas kvalitetstid med Robin vilket är väldigt tråkigt! Men men middagen skulle stå klar när jag kommer fram *lyx*


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej på dig hoppas att middagen var perfekt. Ha det, kramar

2013-03-04 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0