akuten!

Valborg i Linköping betyder kravallen Akuten!
 
under mina 3 år här i Linköping var detta första året då jag fick fira hela dagen och dricka lite alkohol, första året jag var här så var jag pryo-chef och svansade efter Jenny och lärde mig hur man sköter en kravall. Mitt andra år så var jag chef och hade Elina svansandes efter mig när jag hade hand om denna underbara fest, i år var jag patet och fick gå på festen för första gången..
 
Dagen började vid lunch då jag, milla och Amanda drog till Steves choffee och åt en god lunch och tog en öl, sen fortsatte vi till trädgårdsföreningen och satt i solen med en kall eller två ;)
 
på eftermiddagen var alla pateter bjudna till den traditionsenliga patetbastun, mycket trevligt att träffa tidigare SSKålare och umgås med dem :)
 
mellanfesten spenderades hos underbara Maria och Rasmus i Ryd, där vi fick avnjuta sköna beat till Dj Gustav
 
och sen var det dags för själva kravallen! Elina och hennes festeri hade gjort ett fantastiskt jobb, väldigt lyckad kravall så cred till dem!!
 
jag hade en fantastiskt rolig dag och natt, kändes lite i huvudet dagen efter men det var det såå värt!!
 
mina favoriter i trädgårdsföreningen
Ellinor var glad :)
Dj Gustav hemma hos Maria och Rasmus
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Verkar trevlig själv var jag i Alhagen

2013-05-02 @ 17:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0