att släppa taget..

Imorn är det dags, vår uppsats ska försvaras.. vår "bebis" som vi tagit hand om och utvecklat sen september ska läggas fram imorn! Jag och Amanda har suttit och gått igenom den en sista gång idag, och vi har bara hittat 3 små skitfel som vi ska nämna för våra opponenter imorn...
Det är lite nervöst måste jag säga, men samtidigt är jag cool-lugn för jag VET att vi har gjort ett bra jobb! Jag är galet stolt över vad vi har åstadkommit. Trodde aldrig att jag skulle överleva att skriva en kandidatuppsats, och vissa dagar trodde jag att jag skulle stryka med, men nu står vi här och imorn klockan 10.15 är det över!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du, det kommer att gå bra.

2013-05-29 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0