Första grillningen för i år

Igår gick vi hem till Johan och Susanne för att grilla på deras innergård.. Vi köpte fläskytterfile som vi bankade lite och marinerade.. Sjukt gott blev det!!
Efter det gick vi in och spelade TP, och kors i taket JAG VANN!! Eller ja, jag ska inte ta åt mig hela äran. Jag var i lag med Susanne som kunde alla de där kultur och litteratur frågorna ;-)

Senare på kvällen drog vi ut och satt på en uteservering och snackade skit in på småtimmarna.. En riktigt trevlig kväll i goda vänners sällskap :-)

Nu ska Robin snart till drivning rangen och slå lite, jag var med igår och fick världens vattenblåsa på vänster pekfinger så jag stannar hemma och pluggar idag.. Får bli en promenad senare eller något i det fina vädret!

Grillmästarna diskuterar, lock eller inte? :-p


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är härligt när det blir så att man kan sitta ute på kvällar. Många kramar.

2013-05-05 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0