Mittinattenblogg

Jahapp, klockan närmar sig ett på natten och här ligger jag klarvaken.. Robin sover gott bredvid mig, han somnade för ca två timmar sen och jag har legat och stirrat ut i tomma intet sen dess.. Typ :p
För 40 min sen gav jag upp och hämtade mobilen. Har läst massa andras bloggar och kollat Facebook typ 10ggr, men alla andra sover ju så det händer inte så mkt där :p

Är spänd inför imorn.. Vad blir domen? Kommer examinatorn ha hittat massa "fel" i vår uppsats? Har vi glömt ngt? Tankarna flyger runt i huvudet..
Men samtidigt ska det bli skönt att få det "avklarat" för då är jag ju ännu ett steg närmare examen :D

Ne, får allt ta och försöka sova ändå..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att du somnade tillslut

2013-06-02 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0