sambo

Idag skrev jag och Robin på kontraktet till vår första gemensamma lägenhet. En 3a på 91 kvm i Norrköping :)
 
91kvm, nästan 4 ggr så stort som jag bor nu! Det känns som att jag ska flytta till ett palats! haha, men det kommer bli vårt palats. Lägenheten ligger superbra! Jag kommer få 2,5km till jobbet sen när jag fått jobb på Vrinnevi sjukhuset och Robin har 1,5km till sitt jobb, den ligger nära stan men ändå i ett lugnt område och den ligger på andra våningen så vi slipper ha folk som kollar in i fönstrena. Det har varit en gammal herre som bott i lägenheten innan oss och den är väldigt nergången, så hyresbostäder kommer totalrenovera den innan vi flyttar in, så vi har valt färg och tapeter till hela lägenheten idag, de ska måla taket i hela lägenheten och de kommer dessutom vårda golven i hall, kök och båda sovrummen samt slipa parketten i vardagsrummet! Vi har dessutom, tvättmaskin, torktumlare, klädkammare och förråd i lägenheten! och Robin har sagt att jag kan få förrådet som walk-in closet!! alla tjejers dröm, så nu sitter jag och funderar på hur jag kan utnyttja dessa ca 4kvm på bästa sätt ;)
 
jag är så himla lycklig! sommaren och hösten kommer bli så bra!! Nu har jag bara opponering, respondering och ett posterseminarium kvar sen är jag klar med 3 års studier och kan titulera mig legitimerad sjuksköterska :D
 
och 20 aug flyger vi till USA och semestrar i 17 härliga dagar!
 
ja, som ni förstår har jag inte mkt jag kan vara ledsen över i dagsläget!! :D
 
nu är lägenheten vår!
här är planritningen till vårt palats!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Grattis till lägenheten

Svar: tack Benk-Arne! :)
Emelie Backlund

2013-05-28 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0