turné

Så sant som det är sagt, det har blivit dags att åka på turné med Linköpings studentspex!!
Om en timma går bussen mot storstan. Imorn ska vi nämligen spela vår föreställning Släktskapsresan på södra teatern i Stockholm!!
Ska bli fantastiskt skoj att få spela där och få vara med om hela upplevelsen! På kvällen efter föreställningen vankas det fest med Stockholms studentspex!
 
Idag har jag skrivit klart texten till mitt omvårdnads seminarium som jag ska hålla på tisdag, ska prata i 30 min, och när jag provpratade det högt för mig själv i lägenheten tog det 36min, så jag tänker att det blir perfekt för man pratar ju alltid lite snabbare när man är nervös ;)
 
dags att packa ner det sista för snart kommer Pär och kör mig till bussen :)
vi hörs säkert någon gång i helgen!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra i storstaden, Trevlig pingst

2013-05-18 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0