fullsatt forum

Igår hade vi en fullsatt föreställning! helt galet, 485 personer i publiken!!
Det var superskoj! Robin var där och tittade igår så jag var lite nervös såklart, men det var en jättebra föreställning! På dagen var jag resurs, inte ofta man får vara det, men det är ganska skönt att för en gångs skull inte ha ansvar för patienter utan vara alltiallo! fixa med frukost, hjälpa till att sätta PVKer, ta blodprover osv osv..
 
idag regnar det, och jag sitter i soffan och tar det lugnt, ska jobba kväll så jag samlar energi för ett jobbpass. och sen på fredag och lördag väntar de 2 sista föreställningarna med "Drottning Kristina och drömprinsen" kommer bli lika tomt som "vanligt" när det är över, men men, allt har ju sitt slut, och vem vet, om ett år kanske jag sitter här och tycker 2014 års föreställning är lika bra och att det kommer vara lika skoj och lika tråkigt att det tar slut då, får se vad framtiden utvisar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra på jobbet. Många kramar

2013-11-24 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0