Tekniskt genrep

Ikväll sitter jag på bandpodiet hela kvällen.. Vi har tekniskt genrep dvs alla delar av spexet som har något med ljud/ljus och teknik att göra gås igenom.. Det är en lite seg process som tar lång tid! Skoj att få spela låtar men det tar ett tag mellan låtarna och då hinner man t.ex. Blogga ;-) 
Forumteatern


Älskade flöjt :-)


Har haft en lugn och skön dag, tog sovmorgon och sen har jag legat på soffan och tittat på serier ;-) fick hem bilförsäkringen idag så nu är bilen officiellt min (ska bara betala av den också) 
Imorn jobbar jag dagtur dvs jag börjar 06.45 och ingen vet hur länge vi håller på ikväll/inatt så jag sover på Amanda och Jimmys soffa.. Får hoppas att katterna är snälla mot mig och låter mig sova :-p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0