Ett år

För ett år sen åkte jag till Norrköping för att gå på dejt.. Jag träffade en väldigt fin kille som mötte mig vid bussen och föreslog att vi skulle spela biljard.. Efter det bjöd denna fina kille mig på plankstek på resturang. 
Denna fina kille är såklart MIN fina underbara kille. Killen som jag numera kallar för min sambo :-) 
Ett år har verkligen gått snabbt och idag gick vi down memorylane.. Vi gick förbi busshållplatsen där vi möttes för första gången, (denna gången fick jag dock en kyss istället för en nervös kram) :-)
Vi gick sen vidare och spelade biljard.

Jag vann!!! 

Sen gick vi vidare till resturangen vi åt på för ett år sen, 

Det var hur mysigt som helst att uppleva dagen igen, kommer ihåg känslorna jag kände då och känslorna jag känner idag! Jag älskar honom, min fina Robin!



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tiden går fort när man har det bra

2013-10-19 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0