Så nära

Idag är jag ledig likaså imorn!! (under sker) och så hade några på jobbet föreslagit afterwork/ölhäng ikväll.. Mycket trevligt! Dessutom ska jag in tidigare och träffa Amanda så jag tog det lugnt i förmiddags, tvättade en maskin, tittade på tv och så gick jag i god tid till spårvagnen som tog mig till station. 
Gick i så god tid att jag nog egentligen hade hunnit gå till station men jag tycker det är lite festligt att åka spårvagn bara för att jag kan ;-)
Tyvärr tog spårvagnen lite för lång tid så när jag sprungit från den till tåget och hade en meter kvar så började det rulla... Suck! Så nära. Men som tur var så gick nästa bara 15min senare så nu sitter jag på tåget påväg mot min gamla hemstad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ölen var god

2013-11-02 @ 17:35:39
Postat av: Bengt-Arne

Den anonyme var jag

2013-11-02 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0