flytt

Jösses vad dagarna har flugit iväg nu!
 
I lördags flyttade vi in i vår stora underbara trea som jag framöver kommer benämna palatset! :)
flytten gick jättesmidigt tack vare fina vänner som hjälpte oss!
 
I måndags körde jag till Mariestad och fick äntligen dra ut visdomstanden som besvärat mig så.. skönt att ha det gjort, nu käkar jag Alvedon och Ipren igen men det gör mindre och mindre ont för varje dag!
 
I tisdags började jag morgonen med frukost på Lundstedts med Sandra och Linus, så mysigt att träffa dem! De har precis köpt hus så det blev mycket hus/lägenhetssnack :)
 
söt Linus och Sandra
Bilturen fortsatte ner till Falköping och gos med Pernilla och Charlie!
Nyvaken liten kille
Glad Emelie som får gosa :)
Idag har jag pysslat och fixat i lägenheten hela dagen! 2 trevliga herrar från hyresbostäder kom och fixade allt vi hade anmärkt om, de hjälpte mig även att skruva i alla gardinfästen som målaren "struntat i" och de bedömde att både tvättmaskin och torktumlare skulle bytas ut :D:D:D GLAAAAAAAAD TJEJ! för de vi har nu är jättegamla och torktumlaren stinker urin..
Jag har även BAKAT för första gången på 3 år! en sockerkaka,
 
så den ska vi njuta av snart när Robin kommer hem från jobbet.. och om en halvtimma kommer även vår soffa :)
Mer bilder kommer när vi kommit iordning lite mer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0