pedikyr och häng i Seattle

Tidigt imorse drog killarna iväg till golfbanan medan jag och Evelina åt frukost i lugn och ro och tittade på tv. Vid 10 körde vi till en salong och fick pedikyrer, så himla skönt med fotmassage och skrubbning av hårda fötter! Vi satt i massagestolar så även ryggen fick sig en massage :)
Gick därifrån glada och fina om tårna!
När vi kom hem trodde vi att Robin och Jeff skulle vara hemma och vänta på oss för vi hade bestämt att vi skulle åka in till Seattle efter golf och pedikyr, men istället fick vi ett sms där det stod att de hade "råkat" betala för 18 hål istället för 9 som de hade tänkt spela så de var inte klara än.. :P
Jag och Evelina körde ner till golfbanan så åt vi en god lunch tillsammans när de hade spelat klart..
 
Eftermiddagen spenderades sen i Seattle först sightseeing och sen besökte vi 2 pubar.. den första hade massa biljardbord och bowlingbanor så Robin och Jeff spelade några omgångar biljard medan jag och Evelina satt och pratade om allt mellan himmel och jord, blir ju automatiskt mycket barnsnack eftersom hon är i vecka 36! :)
När vi kom hem åt vi lite thaimat och så tittade vi på en film som hette Radio. En feelgood film som fick en att le från öra till öra :)
Jag passade även på att måla naglarna med mitt nya magnetiska nagellack som skapar vågor i lacket genom att hålla en magnet mot det medan det är "blött" blev coolt!
Imorn ska vi ut på en miniroadtrip, visade sig att Jeff är ledig imorn han med pga Laborday så vi åker alla 4 på en endagarstrip. Ska köra över bergen till östra Washington och sen tillbaka en annan väg.. visar och berättar mer om det imorn :) godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygga naglar

2013-09-02 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0