sista semesterhelgen

Nu har sista semesterhelgen passerat,
 
Igår ringde det en dam som hade hittat mina registreringsskyltar :D så jag fick tillbaka dem och slapp betala för nya! sweet! Vi spelade sista föreställningen med Släktskapsresan.. Den gick bra och det var såklart lite sorgligt när man inser att man aldrig mer kommer spela de låtarna och med de underbara människorna som bildade orkestern i spex 13...
Efter sista föreställningen är det tradition att direktören och ekonomichefen ska badas i filbyterfontänen, så även detta år :)
Efter det var det dags för sista sittningen.. En mycket trevlig tillställning och det kändes som ett bra avslut.. Vi får se om jag kanske hjälper till med någon koreografi nästa år men jag kommer tyvärr inte hinna vara så aktiv som jag varit tidigare på grund av mitt jobb..
 
Var inte hemma förns 02.30 och imorse (vid 10.30) blev jag väckt av Robin som hade varit och handlat och hade frukosten på bordet när jag steg upp.. jösses vad glad jag blev!!
Sen har dagen flutit på, vi har fixat och trixat i lägenheten, varit och handlat och på eftermiddagen fick vi besök av Susanne och Johan, jag bakade morot och valnötsmuffins som blev galet goda!
Vi spelade tv-spel, beställde pizza och avslutade kvällen med en omgång brainstorm! En perfekt sista kväll på semestern.. Imorn börjar jag jobba igen! Ska bli skoj att träffa kollegorna igen :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Lycka till på jobbet igen

2013-09-16 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0