Holgerkören på besök

Idag kom min älskade kör hit på middag!
Har saknat dem sen Spexperioden tog slut!
Vi åt god mat pratade en hel massa och sen spelade vi spel kvällen lång!
Spelade bland annat Ryktet går som jag köpte förra året. Väldigt roligt spel som är en blandning av visk-leken och pictionary! många skratt blev det!
Här har ni ett exempel på spelet, ni ser bild ett. och ordet personen skulle rita var Japan. Men Caroline tolkade det lite annorlunda :)
hahahaah
Vi spelade även När då då? som är ett spel där man ska gissa årtal. Jag och Caroline låg under länge men vi kom igen starkt och vann tillslut!!
Hade en mycket trevlig kväll men min fina kör! Hoppas det inte dröjer för länge innan vi kan ses igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0