Gott nytt år!

Igår hade vi en fantastisk dag!
Började med en brakfrukost följt av en sväng på stan.. 
Vi åt god lunch och sen spelade vi lite tv-spel innan det var dags att förbereda kvällens middag och göra iordning oss..
Kvällens dukning, fick använda min finservis för första gången :-)


Middagen blev såå lyckad!
Förrätt: parmesanskålar fyllda med skagenröra på en bädd av ruccola 

Vidare till huvudrätten: smördegsinbakad fläskfilé som vi fyllde med fetaostkräm. Till det hade vi pommes duchesse, maderirasås och en fräsch grönsallad

Till efterrätt gjorde vi en hasselnöt och nougattårta som jag hittade i en buffé tidning.. Vilken hit!! 

Vi spelade spel och drack drinkar och på tolvslaget gick vi ut på balkongen och skålade i bubbel och tittade på alla som sköt fyrverkerier! 
2013 kommer alltid vara ett glädjens år.. T.ex så tog jag min sjuksköterskeexamen och jag flyttade ihop med denna underbara man

Men mer om det i min årsredovisning.. Återkommer med den när jag skrivit klart den :-)
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0