Vinter :)

Vintern är verkligen här! Tyckte det var dags att ta tillbaka en gammal goding till header, tycker så mycket om den vinterbilden :)
 
Har fått sopa och skrapa min bil varje dag nu, det bara snöar och snöar!! Men jag kan ju inte klaga för jag älskar ju det vita guldet! blir varm i hjärtat när allt omkring mig är vitt och fint!
 
Sen blir det ju lite skillnad nu när jag måste köra bil på E4an varje dag, gillar inte att köra om lastbilar när snön yr men att ligga bakom dem är ju ännu värre för då ser man ju absolut ingenting!
 
igår flyttade Robins föräldrar upp till Norrköping så vi var förbi idag och hälsade på, Robin hjälpte dem att flytta ett vitrinskåp och jag bidrog med att jag hade bakat en Tigerkaka :)
 
Igår var även dagen då vi invigde vår nya julklapp mrs Kenwood :) hon skötte sig som en pärla, gjorde pizzadeg till oss igår och smeten till Tigerkakan idag! mycket nöjd so far med min nya assistent!
å snygg som tusan är den med!!
 
Imorn ska vi sätta upp lite tavlor i hallen Robin har en himla massa LP-skivor så i har köpt 5 LP-skivramar och enats om vilka 5 fodral vi ska sätta upp. Om vi får tummen ur och faktiskt hänger upp dem imorn får ni se resultatet då!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Detv är bra med hjälpreda

2014-01-20 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0