Stockholm!

Igår tog jag tåget till den kungliga huvudstaden! Väldigt vackert när man rullar in mot Centralstationen.

Väl framme mötte Marika upp mig och vi gick till Vapiano och åt god middag, kvällen avslutades sen på Strandbryggan och några cider :)

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen och efter lunch tog vi färjan ut till Gröna Lund!! 


Vi spenderade resten av dagen med karuseller, mjukglass, sockervadd och spel på chokladhjul!! Vi hittade även ett favoritställe att sitta och vila på, det fanns nämligen bänkar precis vid trappan upp i lustiga huset! Det är trappor som rör sig och det är inte svårt att ta sig upp om man är lugn och följer trappans rytm.. Men jösses vad panik många får! Galet skoj att titta på ;)
Får bli ett litet bildregn:
121m upp i Eclipse (slänggunga)

Vi var höööögt upp!

En fågel lyckades träffa Marikas arm, Gud så jag skrattade!!

Vi gömde oss i ett moln av sockervadd

höjdpunkten av kvällen, jag vann 2kg Geisha!!!! Trodde aldrig att det skulle hända men idag var jag en av de lyckliga!! :)

Nu ligger vi och jäser i Marikas soffa, har varit en otroligt varm och svettig dag! Men även väldigt rolig och mysig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0