Midsommar

Så var midsommar över för i år..
 
Jag och Robin körde till Mariestad igår morse, där väntade en underbar midsommarlunch hemma på Klövervägen
Mamma hjälpte mig sen att binda en krans, hon är så duktig på det!!
Hon band även krans/diadem åt August och Alice.
Min kära far stod för underhållningen :)
 
På eftermiddagen bar det av till Karleby för midsommarfirande och dans kring stången,
jag och min älskling
Det krävs 8 vuxna karlar för att resa stången i Karleby..
På kvällen åkte vi sedan tillbaka ut till Karleby till Helen, Anton och deras guldklimp Noel. Robin och Noel bondade ute på deras altan :) 
Vi grillade gott, sen var det dags för Kubb såklart :)
Vi avslutade kvällen med spelet "Ryktet går" fantastiskt roligt spel som fungerar som viskleken fast man ska rita och gissa, så lite blandning av pictionary och viskleken :)
Idag körde vi via hamnen i Mariestad innan vi styrde bilen mot Norrköping igen. Lite Klings glass i magen :)

Imorgon kommer Pihlströmsklanen förbi på lunch, de ska på Konfirmation i Norrköping.. Längtar redan efter A&A så det är tur att jag får träffa dem imorn igen!!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar som att det varit en bra midsommar vem vann i kubb

2014-06-22 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0