happy birthday to me!

Idag är det 27 år sedan jag föddes, vart tar åren vägen?! haha 27 liksom.. det är ju gammalt! :P
 
Började med att jobba dagpass idag, helt plötsligt när jag varit inne hos en patient möttes jag av detta vid min dator, gissa om jag blev förvånad och jätteglad! underbara kollegor jag har!!
Eller egentligen började mitt firande redan i helgen. Mamma och Pappa kom hit i lördags och firade mig tillsammans med Robins föräldrar, bad Robins mamma om en middag för oss alla i födelsedagspresent, och jösses vilken god mat hon bjöd på! kött och potäter som inte gick av för hackor! :)
Till efterrätt hade vi köpt en White Ladytårta, jag köpte en sådan till Robin när han fyllde år och vi tyckte den var supergod så det fick bli en favorit i repris
och självklart fick jag rosen! :)

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av detta :) min fina Robin vad jag älskar honom!
I paketet låg detta fina armbandet!
Kvällen avslutades med att vi gick till Texas Longhorn och åt goda nachos och bluecheese hamburgare :)
Nu sitter vi i soffan och jäser, jag är så himla mätt!
Har haft en kanonfödelsedag! längtar redan efter nästa ;) tror aldrig att jag kommer växa ifrån att ha en pirrande känsla i magen varje födelse dag, det är ju liksom MIN speciella dag :D
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vilket fint armband jag tror du hade en bra födelsedag kram

2014-05-14 @ 19:42:25
Postat av: Bengt-Arne

Grattis i efterskott

2014-05-17 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0