förlovad!

Idag är det min och Robins 2-års dag, två år av ren lycka. Jag är så glad att jag har Robin i mitt liv!!
 
För 2,5 vecka sedan var ju jag och Robin hemhemma och då passade vi även på att gå in till Marika på Smycka.. Vi bestämde nämligen att idag var/är dagen då vi skulle förlova oss.
 
Dagen började med att jag jobbade. Igår och idag har jag gått på akuten för att se vad som händer med våra patienter innan de kommer till ortopeden. Har haft 2 mycket spännande dagar, blir nog en akuten-syrra av mig en vacker dag.. men just nu trivs jag bra på ortopeden :)
 
När jag kom hem väntade jag på att min älskling skulle komma hem.. Han kom hem med en stoor blombukett <3
Vi gjorde oss i ordning, sen korkade vi upp en liten flaska bubbel och bytte ringar med varandra, bara han och jag, precis så som vi ville ha det!
Nu får jag äntligen ha den på mig! den har legat här hemma i nästan 2 veckor och lockat, men nu är den min! :D
Vi gick till Gamla Bryggeriet och åt mat, jag åt viltsvin och Robin åt älgfilé.. jättegod mat i en mysig liten resturang!
 
Nu ser vi fram emot att planera vårt bröllop som kommer äga rum nästa år!!

Tack för en fantastisk 2-års dag min finaste! ser fram emot en evighet med dig!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa och jag ser fram emot bröllops planering stort grattis till er båda kram

2014-10-16 @ 22:18:51
Postat av: Monica

Grattis och lycka till i framtiden. Så mysigt när två fina människor finner kärleken i varandra. Kramar från Monica o Clas

2014-10-17 @ 21:16:51
Postat av: Bengt-Arne

Grattis

2014-10-17 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0