Mariestad

I fredags körde jag och Robin till Mariestad och hälsade på!
Vi kom hem på fredagkvällen och åt god mat som alltid hemma hos mamma och pappa. Sista grillmiddagen för i år, entrecote och tomatris! :)

På lördagen åkte vi först hem till Pihlströms och fikade. Efter det åkte jag, Robin, mamma, Johan, August och Alice till stan. Tina har tyvärr åkt på ryggskott/diskbråck så hon kunde inte följa med.
I helgen var det skördemarknad i Mariestad så vi strosade runt i stan och gick ner till residenset där det hölls en skattjakt för barn. Mycket trevligt och jag träffade några bekanta ansikten :)
 
Här går vi över bron till residenset, det är allt bra fint i Mariestad!
Robin och August. Jösses vad stor mosters lilla kille börjar bli! (och lång!)
Efter en god lunch på stadshotellet körde vi tillbaka till Norrköping
Idag har vi varit ute på Mirum galleria. Robin ville köpa lite nya kläder men det blev inga idag.. får titta vidare!
på eftermiddagen drog jag till simhallen och tragglade fram och tillbaka i 80 längder! 2km klarades av :)
 
Imorn väntar jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0