2 weeks 2 go.

jaha.. då var det torsdag då.. om 14 dagar sitter jag i Idre och har precis ätit välkomstmiddag..
känns heelt knas! men ack vad jag längtar!!!

träffade Jan Tammo på förmiddagen idag, och övade inför på söndag..
ska sjunga solo och spela flöjt på adventsgudstjänsten på Torsökyrka klockan 18 :)
ska bli så skoj att spela lite flöjt igen! och som bonus fick jag 2 låtar solo också!
längtar till på söndag...

har pluggat lite naturkunskap idag, men inte nog mycket för att kunna skriva prov imorn
hade inte orken.. så jag tar provet nästa vecka, ska bestämma en dag med läraren
imorn tänkte jag så jag har ett mål att plugga till...

åkte till Tina och August på eftermiddagen.. De har hämtat hoppgungan från Marika
och idag insåg han vad man skjulle göra med den, han va ursöt när han studsade
satt och bara tittade på honom hur länge som helst, han kommer aldrig sluta förundra mig
den lilla grabben.. kommer sakna honom så mycket när jag flyttar!
tur att de ska upp vecka 13 så jag får pussa lite på honom.

dags att gå och lägga sig snart kanske, för att orka upp till min förhoppningsvis sista
naturkunskapslektion i mitt liv imorn! ångrar så att jag tog den kursen för den har bara
varit en stor jäkla plåga hela terminen!! men förhoppningsvis går jag från den med ett
mvg! *hoppas hoppas hoppas*

ciao!

August i sin hoppgunga

Kommentarer
Postat av: Thomas

sötast i hela kyrksocknen

2008-11-28 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0