Full pott!

Hade historiaprovet idag.. och fick mail från min historialärare redan idag
hon hade rättat det och jag fick 41 av 41 :D:D såååå gött! :D
va verkligen nervös inför detta provet, för det va svårt! men det gick! *yey*

ska snart byta om och åka til Dansstationen.. sista lektionen för denna gången
lite tråkigt men så är det.. har haft en jätterolig höst, med dans där och dans med
Vadsbogymnasiet. I love dance!! så är det bara

slog mig förut att imorn är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar.. liite stressigt men samtidigtså skoj!
Idre, snart kommer jag!! :D



dans :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl! du når ju toppen på fler sätt än ett :)

2008-11-26 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0