Lussekatter och advents gudstjänst.

I morse ringde mobilen 08.05..
Emelie - Hallå ( i min finaste morgonröst, fattar inte vad som händer)
Anna - Hej!! jag är här nu, kommer du och öppnar?
Emelie - va? eeh, ja jo( nu börjar hjärnan fatta vad som händer) jag kommer om en sekund
Anna - Vad bra :) (låter pigg som en nötskrika)

meen, efter ytterligare 10 sekunder förstod jag vad som hänt..
Anna och jag skulle ses 8.30 men hon kom 25 min innan de..
vilket betyder att min väckarklocka inte ringt än, för jag ställde den på 08.15..
Vi färgade i allafall mitt hår, så nu har jag lite rödare hår igen :) blev jättebra!

under dagen idag har jag skrivit på mitt historiaarbete och bakat lussekatter med mamma
så jag har som jag kan ta med mig till Idre :) mums!!

sen på eftermiddagen körde jag till Torsö, där jag skulle medverka i adventsgudstjänsten..
spelade flöjt och sjöng solo :) det va skoj att få uppträda lite igen även om det bara
var i en liten kyrka :D

sen nu på kvällen har jag skrivit klart storyn till mitt arbete, så nu ska jag "bara" finslipa och rätta till
allt innan jag mailar den till min lärare.. ett arbete gjort ett kvar..
åsså de där jäkla naturkunskapsprovet på onsdag.. suck suck suck
det får jag väl börja läsa på imorn oxå antar jag.. en suck till!

åååå om 10 minuter är det ny månad vilket betyder att jag får mer bandbredd igen :D
*llllyyyyccckkkaaaa!!!!!*

Lussekatter på vårt vis :)
jag och anton Berg spelar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0