ledig dag!

åh, jag vet att jag har varit urusel på att uppdatera men jag har inte haft så mkt att skriva och när jag har velat skriva så har jag haft något annat jag varit tvungen att göra :P well well,, nog med ursäkter.

nyårsafton var väldigt trevlig hemma hos mig, god mat och trevligt sällskap, men uppe på fjället sen så blev det bara kaos, för mycket folk och för dålig organisation, så det var tråkigt.. men vad är väl en bal på slottet :P

jag har jobbat sen nyår, hade en ledig dag igår, men det var 29 minusgrader utanför dörren, och det gör mig inte speciellt sugen på att åka upp och åka bräda så jag var bara hemma och tog det lugnt och fixade och donade, idag är jag också ledig och jag ska upp till fjället om typ en timma och åka lite bräda :D för det har blivit lite varmare så jag tror inte det är mer än 8 minus uppe på fjället :D

ska även lägga in lite bilder inifrån min stuga som jag lovat.

och Helen, årsredovisningen kommer! ska skriva den ikväll! :D

dags för frukost! puss o kram!

sängen
Min säng..
tv
vardagsrummet med tv och soffa
vard. rum
andra delen av rummet..
hall
Hallen
kök
Köket


Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra mycket större än vad det ser ut som utifrån.. jösses.

2009-01-05 @ 13:28:25
Postat av: agneta (mammaneta)

wow vilken gullig stuga vi ses v 13 kram mamma

2009-01-05 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0