Tacopizza!!

Igårkväll hade jag och en massa resturangfolk pizza och sällskapsspelkväll, vi gjorde tacopizza och det va en stoor hit!! herre jäklar va god den blev, och vi var lite överambitiösa, vi tänkte att nee, det är omöjligt att 7 personer blir mätta på en plåt med pizza, men när den andra var klar och stod där på bordet så satt vi bara där och tittade på den typ :P haha.. men det resulterade i att jag fick 4 matlådor så lika glad för de är jag men gladast är nog räven (magen) :D

Idag har jag varit jätteseg, hade lite ont i halsen när jag vaknade imorse så jag åkte hem istället för att gå och gymma efter jobbet, har bara tagit det lugnt och skönt :)

imorn ska jag svara i telefon på "heltid" på jobbet för vi är 3 man kort på bokningen, wwaaaah! jag har svarat i telefon nu måndag-tisdag men bara lite då och då för jag svarar ju på mail också, och jag känner mig inte säker för fem öre.. men jag har skrivit en liten lista på saker som jag ska fråga direkt när jag kommer till jobbet imornbitti så jag är lie mer redo när telefonen börjar ringa imorn vid 08.30

godnatt, thanky ou and goodbajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0