Hejdå mariestad för denna gången..

Nu är det bara några timmar kvar tills jag åker tillbaka till Linköping, känns lite vemodigt, visst jag har varit hemma i 7 dagar men jag har suttit på mitt rum och pluggat i snitt kanske 6-7 timmar om dagen, så det känns inte som att jag har träffat min familj alls, bara hört när mamma och pappa stökat i köket under mig...

jag tror aldrig jag längtat så mycket som att denna tentan ska vara över, så jag får mitt liv tillbaka!! saknar allt!!
men imorn får jag ääntligen träffa Magnus igen! gud vad jag längtar efter honom, vi har inte setts på nästan 3 veckor nu.. way to long!

ne detta blev ett lite deppigt inlägg, får avsluta med något positivt,
Ewelina hade varit snäll och köpt min älskade älskade parfym till mig som jag och Hanna hittade på heathrow i augusti 09 och sen dess har jag letat i alla länder jag befunnit mig i, på alla flygplatser men inte kunnat hitta den, men i US and A finns ju allt så hon köpte med sig den hem till mig :) (bara att få en påse från victorias secret känns lite exklusivt) heheh..


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det så bra du bara kan och GOTT NYTT ÅR på dig med många kramar

2010-12-29 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0