tackfest

i fredags var det dags för klassens tackfest till faddrar och fadderi.. den hölls ute på skytte centrums lokal, en skabbig och ölstinkande gammal lokal ute i skogen.. kan inte bli bättre :P
vi åkte ut vid 17 och hackade grönsakerna till pastasalladen och pyntade lokalen.. vid 20 drog det igång och vi serverade pastasallad med en hisknande fart!! blev några lambos (sätt att få folk fullare genom att svepa sin drick i en fin sång) och efter det var det dags att servera kladdkaka.. Efter det gick jag ut och ringde Magnus för att säga godnatt, sen tänkte jag att jag skulle ta mig lite vin och börja "min kväll" men då hade folk redan börjat få i sig för mycket så jag blev den som fick ta hand om alla andra... så min personliga kväll blev inte jättelyckad men folk verkade ha roligt så det blev en lyckad tackfest :)
missade dock att ta kort på min outfit.. kvällens tema var "det skar sig" så jag hade ett ben som var svart och ett som var orange, en blommig kjol och ett randigt linne på mig. och såklart en rosa benvärmare och en vit för att göra det hela lite fulare.. :P

enda bilden på mig på hela kvällen :P jag och Victoria

faddrarna gör en lambo (man ska såklart stå på stolarna också för att visa att man druckit upp helt)


igår var det dags för första fadder utbildningen,, måste säga att den var fruktansvärt onödig tyvärr.. jag och Maria roade oss med att spela hjärter på min dator :P

Idag vaknade jag vid 10.30 (så skönt att inte behöva ställa klockan!!) och sen har jag pluggat omvårdnad i högsta hugg.. lite mindre än 2 veckor kvar till tenta nu.. känner att lite har satt sig men det är fortfarande många frågetecken..

Om en timma kommer Heléne och hämtar mig så ska vi köra till Ljungsbro för där spelar Wahlströms ikväll! perfekt helgavslutning med 5 timmars bugg :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är inte alltid som man hinner med utan då får man ta det som det kommmer. Ha det bra

2010-12-05 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0