En dag i backen..

Idag var det lite varmare, så pappa och jag åkte ut i backen vid 11, och sen åkte vi nästan konstant till 14 så vi fick 3 effektiva åktimmar idag iaf. Helt okej i backarna, inte jätteisigt =)

När vi var påväg till bilen i syd så tittade solen fram "på riktigt" och pappa passade på att sola lite =)


Pappa solar...



På kvällen åt vi "leftovers" mammas slottstek :D lika god idag!! Jag har även skaffat mig vuxenpoäng idag genom 2 blommor.. Levande, inte plast mamma!! =P tyckte de var fina, och sen fick jag se att de hette Ficus och sorten Kinky ;) hahaha.. jag och Hanna skrattade länge när vi köpte kinky fikusar =)


Men det blev ganska fint, eller hur =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha hoppas de lever nästa vecka de behöver vatten you know kram mamma

2010-01-10 @ 14:47:43
Postat av: Bengt-Arne

Det verka vara skönt i solen

2010-01-10 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0