HEL

då var vi igång på riktigt!

HEL-kursen drog igång idag (hälsa, etik och lärande) som vi kommer läsa tillsammans med läkare, sjukgymnaster, logopeder, biomedicinsk analytiker arbetsterapeuter och medicinsk biolog.
ska bli jätteintressant, vi har även blivit indelade i olika bas-grupper, det är så vi pluggar i linköping
och min basgrupp känns jättebra!! alla verkar vara ganska likasinnade men ändå inte! toppen!!

Har första basgruppsträffen imorgon så jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu till att börja med, men jag tror det började med Lärande delen av kursen.

Vi ska också skriva ett individuellt förbättringsarbete, om något vi vill förbättra inom dessa 7 veckorna. kan vara kost, motion, komma i tid, planering, ekonomi,, allt typ, så jag ska ta mig en funderare på vad jag ska skriva(forska) i... svårt dedär,

dags för lite mat, sen ska vi träffa våra faddrar om 1,5 timma, ingen rast och ingen ro här inte, ikväll står stadsvandring på schemat, står även att allt är en tävling så nollan tagga till!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker att brandkårs-Emelie ska forska i planering! ;-)



KRAM!

2010-09-06 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0