intressant dag.

Idag hade jag träff med min basgrupp och det gick riktigt bra, kändes som att vi samarbetade bra och kom fram till intressanta saker =)

Igår hade jag några vänner här på filmkväll, vi tittade på Mamma Mia och käkade pizza, hur mysigt som helst!!

och så måste jag klaga lite med.. har fått förkylningsblåsor på tungan.. finns det något mer irriterande?? hoppas det stannar vid blåsor så jag inte blir förkyld nu när jag ska till Magnus i helgen och allt.. det vore ju just typiskt.

detta blev ett ganska ovärt inlägg känner jag..

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att du klarar dig från förkylning för det är inget roligt att ha

2010-09-14 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0