min lägenhet!

Jag vet att jag har varit seg med de, men nu kommer äntligen lite bilder på hur jag bor..

Hallen

Rakt fram i "rummet"

sängen som är till höger i rummet

soffan lite mer till vänster

mittemot soffan "längst in" i rummet

lite mer till höger

mitt kök som är i hallen

garderoben mitt emot köket

toaletten (svårt att ta bild för den går som ett L)



de va de =) nu ska jag ta söndagkväll och beställa thaimat för jag hittade thaistället Tina har pratat om som ligger jättenära mig, och titta på Ensam mamma söker!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det ser väl bra ut och nu var det diskat, kramar och ha det bra.

2010-09-26 @ 22:33:04
Postat av: thomas

Galet snygg liten vägg du har bredvid sängen!

2010-09-28 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0